Tako v kampih kot na postajališčih za avtodome zagotovo naletimo na zelo različne električne priključke. Brez ustreznega pribora zato utegnemo imeti kar resne težave s priključkom elektrike v avtodom. Avtodomi imajo sedaj že praviloma vsi tako imenovane evropske tri polne priključke, kar pomeni, da moramo imeti najprej ustrezni priključek tudi na našem električnem kablu. Ta naj bo dolg najmanj 20 metrov
. Trgovine kable na kolutih ponujajo z evropskimi priključki z oznako CEE 17, pa tudi s klasičnimi šuko priključki. Ti so za priključek na avtodom neuporabni, zatorej potrebujemo adapter na kratkem, recimo poldrugi meter dolgem kablu, ki ima na eni strani šuko priključek, na drugi strani pa CEE 17. Enako potrebujem adapter tudi za drugi konec našega električnega kabla.
Brez njih v avtodomu skoraj da ne gre. Z njimi uspevamo obdržati higieno sveže vode, z njimi se borimo proti zadahu odpadne vode in z njimi zmanjšamo smrad v straniščni kaseti. Nekaj takih kemikalij ponujajo tudi naše specializirane trgovine in lekarne. Slednje imajo na voljo razkužila za svežo vodo na osnovi klora, za t.i. sivo vodo so na voljo aqua kem green in aqua kem blue, novost pa je aqua kem natural, ki naj bi bil okolju najbolj prijazen, vendar ga pri nas še ni.
Poleg predprostora v kombinaciji s tendo avtodoma, pri čemer dobimo z vseh strani zaprt prostor, kar je bolj primerno za pomladanske in jesenske dni, je za vroče poletje dobrodošla in bolj primerna senčnica, ker dovoljuje kroženje zraka oz. vetriča. To je platnena stranica, ki jo na čelni strani tende lahko pritrdimo tako, da jo vpeljemo v za to pripravljen kanal na čelnici tende, spodaj pa jo pritrdimo s pomočjo vrvic in klinov. Tudi v nekaterih našihspecializiranih trgovinah jih imajo na voljo. Lahko pa jo kajpak izdelamo tudi sami.
So avtodomarji, ki najraje in praviloma potujejo, kot se reče, na slepo, kar pomeni, da potovanja podrobno sploh ne načrtujejo in se za postanke, oglede in prenočevanja odločajo sproti. Menijo, da je tak način potovanja bolj razburljiv, adrenalinski in hkrati sproščen, sodobno ciganski. Drugi zopet svoja potovanja skrbno in podrobno načrtujejo, tako, da natanko vedo kje in kaj si bodo ogledali, po katerih cestah se bodo vozili in kje bodo prenočevali ter se oskrbovali. Vendar pa za obe vrsti popotnikov velja, da so informacije, s katerimi velja biti oborožen na poti v tujini.
Ko so vroči dnevi na pohodu in avtodom ne premore klime, utegne biti v njemu kar vroče. So klime, zaradi katerih je treba seči kar globoko v žep, saj stanejo nekaj tisoč evrov, so pa tudi take, za precej manj denarja. Za avtodomarje, ki se radi potepajo ne da bi zahajali v kampe, so še posebno zanimive poceni klime, ki potrebujejo samo 12 voltno napajanje, povrhu pa so še ekološko nesporne, saj ne uporabljajo hladilnih tekočin. Zanimive so tudi zato, ker se ni bati, da bi zmogle bruhati strupeno mrzel zrak, kar marsikdaj povzroči tudi hude prehlade, so pa sposobne notranjost avtodoma ohladiti za vsaj deset stopinj. Običajno se vgradijo v odprtino strešnega okna in na vročih potovanjih jih je modro vklopiti že kar med vožnjo.
Toda izkušeni avtodomarji vam bodo zatrdili, da se da po svetu z avtodomom potovati tudi zelo poceni, če se ne držite praviloma dragih kampov, ampak zatočišče poiščete na posebnih počivališčih za avtodome, med katerimi imajo mnogi tudi vso oskrbo, to je vodo, elektriko, odtok za odpadno vodo in za fekalije. Nekateri imajo tudi WC, celo prhe, drugi so bolj primitivno opremljeni, nekateri so plačljivi, mnogi tudi ne. Obstaja kar številna literatura o takih postajališčih v posameznih državah, pa tudi posebni atlasi. Pomagate si pa lahko tudi z internetom.
Ko se temperature začenjati spuščati pod ničlo, je seveda skrajni čas, da pomislimo o varovanju vodne napeljave v avtodomu, pa naj smo avtodom parkirali čez zimo, čakajoč na pomlad, ali pa gremo z njim na pot tudi v zimskih razmerah. Ko avtodom ni v uporabi, je seveda najboljša zaščita pred zimo izpraznitev vodne napeljave. Iz deponije za čisto vodo mora torej voda ven. Pri tem pa ne pozabiti na izpraznitev grelnika vode, v katerem je običajno deset litrov vode, ki jo odtočimo tako, da pri grelniku odpremo posebno pipico za izpust vode.
V Sloveniji smo seveda navajeni na obvezno vožnjo z lučmi v vsakem času in kjerkoli. Taka obveznost velja v dvajsetih evropskih državah, vendar so tudi pri tem izjeme. Na Slovaškem je, denimo, obvezna vožnja z lučmi določena samo v času med oktobrom in marcem, na madžarskem, v Italiji in Rusiji pa le na avtocestah in zunaj naselij.V Nemčiji, Franciji, Švici in Bolgariji pa je dovoljena čez dan vožnja brez luči, tiste, ki pa kljub temu vozijo z lučmi, pa ne bo doletela kazen.
Pri uporabi PZA (postajališč za avtodome) velja upoštevati nekaj nepisanih pravil. Ko zapeljete na postajališče je prijazno pomahati ali pozdraviti tiste, ki so že tam. Avtodomarji se večinoma radi pogovarjajo med seboj. Nekateri PZA so zelo polni, zato velja upoštevati pravilo »flaster«, kar pomeni parkiranje ob že obstoječem avtodomu, pri čemer naj bo razmak največ dva metra, če ne že samo poldrugi meter.
Merila za vožnjo pod vplivom alkohola postajajo v Evropi vse strožja. Za sedaj so še najbolj tolerantni na Škotskem, v Angliji, Irski, na Malti, v vojvodini Liechtenstein in v metropoli EU, kjer je z 0,8 promila alkohola v krvi še dovoljeno sesti za volan in se peljati. Ob Sloveniji naj pol promila ne bi bilo preveč za vožnjo še v Srbiji, Bosni in Hercegovini, Črni Gori in Makedoniji, zunaj nekdanje juge pa tudi v Italiji, Franciji, Švici, Nemčiji, na Portugalskem in v Španiji, v Bolgariji, v Belgiji, na Danskem in Finskem, na Cipru in v Turčiji, za eno desetinko promila manj pa so se dogovorili v Litvi.
Avtodom je, zahvaljujoč vse boljšim materialom, ki omogočajo dobro izolacijo in prijetno gretje, udobna premična hiša na kolesih tudi v zimskih razmerah. Seveda pa so zimski avtomobilski plašči prvi pogoj, da z avtodomom pozimi sploh smemo na cesto. Dobre zimske gume so za varno vožnjo več kot nujne. Ker pa so nam, ob domačih, najbližja avstrijska smučišča, velja opozoriti, da so v Avstriji še posebej pozorni na kakovost zimskih gum. Če je na teh gumah profil plitvejši kot 4 mm, jih bodo policisti šteli za letne gume in veselja bo hitro konec. Poleg tega pa ne bodo tolerirali gum starejših od šest let.