V času dopustov mnogi radi izberejo kot hotelsko storitev all inclusive. Hrana, pijača in še kakšna hotelska storitev so vključene v ceno turističnega paketa. V nadaljevanju nekaj besed o tem, kakšna so bontonska pravila, kadar nas v hotelih ali restavracijah postrežejo z bifejskim načinom strežbe. Ponavadi gre za stoječ bife, kjer si hrano, ki nam ustreza, izberemo in jo pojemo sede, za mizo. Natakarji nas postrežejo s pijačo in poskrbijo, da se umazana posoda odnese z naše mize. V hotelih nižjih kategorij moramo tudi za slednje poskrbeti sami.
Hrana je ponavadi po bifejskem sistemu ponujena tako, da jasno ločimo, kje so predjedi, juhe, glavne jedi, solate in sladice. Ob posameznem sklopu so pripravljeni krožniki oz. skodelice za vrsto jedi primernih velikosti. V vrsti se vljudno, brez prerivanja, pomikamo od jedi do jedi in vzamemo jed, ki nam ustreza. Ne nagibamo se nad jedi, da bi jih povonjali. Za jemanje uporabimo pribor, ki je ob vsaki jedi in ga tja ponovno odložimo. Praviloma zelo različnih jedi med seboj na krožniku ne mešamo. Vzamemo tudi le toliko, kolikor bomo lahko pojedli. V primeru, da nas mika jed, ki je ne poznamo in ne zaupamo njenemu okusu, je vzemimo malo in se ponovno vrnimo ponjo. Po hrano gremo lahko večkrat, vendar vedno vzamemo nov, svež krožnik in pribor. Če velja pravilo, da sami pospravimo za seboj, potem moramo to tudi storiti.
Vljudnost velja tudi v odnosu do drugih, saj si naložimo le toliko hrane, da bo tudi tistim za nami ostalo na servirnem pladnju še kaj hrane. Ko želimo priklicati natakarja, nikar kelner, vedno natakar in prosim ob vsaki želji, ki jo izrečemo. Po opravljeni uslugi s strani natakarja, se zanjo zahvalimo. Najverjetneje se je tudi vam kdaj zgodilo, da ste zardevali ob nekulturnem obnašanju sonarodnjakov in drugih. All inclusive nekateri razumejo kot razsipavanje s hrano in pijačo, nevljudno ravnanje s strežnim osebjem in zmrdovanjem nad ponujeno hrano. Seveda, za plačano ceno turistične storitve pričakujemo ustrezno kulinarično postrežbo in jo ob slabši kvaliteti tudi zahtevamo. Naše vedenje za mizo in odnos do drugih gostov in strežnega osebja pa nam na lestvici kulturnega vedenja odmerja tisto mesto, ki si ga zaslužimo.